Sinulla on aina 30 päivän harkinta-aika tilauksesi vastaanottamisen jälkeen. Kaikkien tavaroiden on oltava alkuperäisessä kunnossaan ja alkuperäispakkauksissaan, ja kaikkien etikettien on oltava paikoillaan. Jos haluat lisätietoja tuotteen palauttamisesta, klikkaa tästä.
Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (09 4245 0216) mahdollisimman pian tilauksen tekemisen jälkeen. Jos olet tehnyt tilauksesi arkipäivänä klo 16.00 jälkeen tai viikonloppuna, jolloin asiakaspalvelumme on kiinni, lähetä sähköpostia osoitteeseen support@color4care.fi ja pyydä tilauksesi peruuttamista. Emme aina voi peruuttaa tilausta ja siinä tapauksessa pyydämme sinua palauttamaan tuotteet, kun saat ne. Otathan huomioon, että valmiiksi pakattua tilausta ei voi enää muuttaa tai peruuttaa, ja että erityisesti sinua varten tehtyjä tuotteita, kuten nimikylttejä, sisältäviä tilauksia ei voi peruuttaa tai muuttaa valmistusprosessin aloittamisen jälkeen.
Jos haluat vaihtaa tuotteen, tee uusi tilaus ja valitse se tuote, jonka haluat alkuperäisen tilalle. Palauta aiemmin tilaamasi tuote meille. Voit tehdä tällaisen vaihdon 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Jos haluat lisätietoja tuotteen palauttamisesta, klikkaa tästä.
Kun teet uuden tilauksen verkkokaupassamme, voit vaihtaa alkuperäisen tuotteen mihin tahansa haluamaasi tuotteeseen, eli sinun ei tarvitse välttämättä valita samaa tuotetta eri koko- tai väriversiossa.
Haluatko palauttaa koko tilauksesi tai osan siitä, mutta paketistasi ei löydy palautuslähetyslappua? Jos pakettisi on toimitettu Posti toimesta, ota meihin yhteyttä sähköpostitse (support@color4care.fi) tai verkkosivujemme (color4care.fi) chat-palvelun kautta. Laita palautuslomake pakettiin ja merkitse palautuskoodi niiden tuotteiden viereen, jotka haluat palauttaa.
Jos olet saanut viallisen tuotteen tai jos tuote on rikkoutunut pian sen vastaanottamisen jälkeen, voit ottaa meihin yhteyttä ja tehdä valituksen. Lähetä sähköpostia asiakaspalvelutiimillemme osoitteeseen support@color4care.fi reklamaation rekisteröimiseksi ja liitä mukaan kuva, jossa tuotteen vika näkyy selvästi. Kerro samalla tarkemmin mitä tapahtui ja muista lisätä nimesi sekä asiakasnumerosi/tilausnumerosi.
Color4care soveltaa kuluttajaostolakia kuluttajien tekemien reklamaatioiden käsittelyssä. Muuta myyntiä koskeviin reklamaatioihin sovelletaan tavaranmyyntilakia (Sale of Goods Act). Tuotteesta voidaan tehdä reklamaatio tehdaspuutteiden vuoksi, ja jos vastaanotat vaurioituneen tuotteen, sinun on ilmoitettava siitä välittömästi. Näin valituksesi käsitellään mahdollisimman nopeasti ja vältytään mahdollisilta väärinkäsityksiltä. Jos pakettisi on rikki, kun vastaanotat sen, sinun on valitettava asiasta suoraan kuljetusliikkeelle.
Kuluttajana sinulla on kuluttajaostolain mukainen kolmen vuoden valitusoikeus, ja elinkeinonharjoittajana/yrityksenä sinulla on ostolain mukainen kahden vuoden valitusaika. Riitatapauksissa noudatamme yleisen valituslautakunnan suosituksia.
Tarjoamme 6 kuukauden takuun eri toimintoja suorittaville tuotteille (kellot, stetoskoopit jne.). Otathan huomioon, että takuu/valitusoikeus ei koske vaurioita, jotka olet itse aiheuttanut tuotteelle, eikä sellaisia vaurioita, jotka johtuvat tuotteen kulumisesta.
Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet valituksesi, ilmoitamme sinulle, miten jatkamme valituksen käsittelyä. Joissakin tapauksissa pyydämme sinua palauttamaan tuotteen meille, ja pyydämme sinua pakkaamaan tuotteen hyvin, mieluiten alkuperäispakkaukseensa. Paketissa olisi oltava myös valituslomake.
Jos kyseessä on valitus, takuuongelma tai jos olemme toimittaneet väärän tuotteen, katamme palautuskulut. Korvaavat toimitukset ovat maksuttomia.
Jos tilauksestasi puuttuu jokin tuote tai olet saanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa support@color4care.fi.